Zařazeno v kategoriích: ANTIKVARIÁT

Kapitoly z psychologie učení a výchovy - 2. vydání

Langová, Vacínová

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
140
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2008
Formát
A5
ISBN
978-80-86723-42-6
EAN
IBC109
Každý z nás v jakékoliv sociální roli může stimulovat druhé lidi k rozvoji jejich osobnosti, k získání nových poznatků a osvojování nových dovedností včetně dovedností sociálních a každý z nás může být v roli učícího se - tedy je vlastně žákem. V sociální pozici rodiče, vychovatele, učitele, sociální pracovníka, vedoucího pracovníka, manažera, trenéra a dalších, působíme na druhé jako vzor k napodobení. Podněcujeme je k učení a sebevzdělávání a v mnoha případech vytváříme pro jejich učení vhodné podmínky a svým způsobem jej řídíme, nebo se na jeho řízení více či méně podílíme. Lze proto říci, že jsme v těchto situacích pedagogy v nejširším slova smyslu. Používáme-li v textu pojem pedagog a žák, je to v tomto smyslu. Ti, na jejichž učení působíme, jsou pak učícími se. Protože bezděčně i záměrně ovlivňujeme učení a vzdělávání druhých lidí, měli bychom se seznámit se základními psychologickými poznatky procesu učení včetně učení sociálního a s mechanismy jeho ovlivňování. V tom se vám bude snažit předložený text pomoci.
Kapitoly z psychologie učení a výchovy - 2. vydání

49 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu