Klinické prostředí v přípravě sester organizace, strategie, hodnocení

Gurková Elena, Zeleníková Renáta

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
128
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2017
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-271-0583-0
EAN
9788027105830
Klinická výuka je vitální součástí pregraduální profesní přípravy zdravotnických pracovníků. Zajištění interdisciplinární klinické výuky, spolupráce mezi vzdělávacími institucemi a klinickými pracovišti, příprava studentů na nové role a způsoby vzdělávání na pracovišti jsou v tomto procesu klíčové. Cílem monografie je v ucelené podobě zpracovat problematiku tří typů aspektů klinického výukového prostředí: aspektů terminologických (pojmenování rolí, procesu, metod vedení studentů), organizačních (modely klinické výuky, strategie vedení a hodnocení na pracovištích) a metodických (nástroje auditu). Monografie zároveň poskytuje srovnávací a souhrnný přehled specifických faktorů ovlivňujících proces klinické výuky ve zdravotnických zařízeních z pohledu studentů a participujících pracovišť. Může být užitečným a jedinečným zdrojem informací pro odbornou komunitu, která se podílí na vytváření efektivního klinického prostředí. Ocení ji především učitelé, mentoři a studenti mentorství, resp. pracovníci vzdělávacích institucí a zdravotnických zařízení spolupracujících na klinické výuce.
Klinické prostředí v přípravě sester organizace, strategie, hodnocení

249 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu